Iατρείo Γλυφάδας
Το Ιατρείο της Γλυφάδας είναι η «ναυαρχίδα» μας, με 18 χρόνια συνεχούς λειτουργίας κι εξυπηρέτησης. Βρίσκεται στον 1ο όροφο του εμπορικού κέντρου Florida Mall, πλησίον της Πλατείας Εσπερίδων και εξυπηρετεί τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νοτίων προαστίων.
Οδηγίες πρόσβασης:
Για να επισκεφτείτε το ιατρείο μας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εξής μέσα:
– Τραμ: Στάση Πλατεία Εσπερίδων
– Μετρό – Γραμμή 3 (Στάση Ελληνικό) και μετά λεωφορείο Α3 (Στάση Ηούς)
Είπαν για εμάς
Charilaos S.
1 έτος πριν
Ευγενικό προσωπικό,καθαρός χώρος, πήραμε τα αποτελέσματα την ίδια στιγμή. Η επίσκεψη αφορούσε ακτινογραφία στόματος για δύο παιδιά
jimzochios
1 έτος πριν
Tatiana T.
1 έτος πριν
Το προσωπικό είναι απίστευτα φιλικό και επαγγελματικό, και η ίδια η κλινική είναι καθαρή, τακτοποιημένη και καλά οργανωμένη. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το Clinic σε όποιον αναζητά ποιοτική φροντίδα και άριστη εξυπηρέτηση.
Nora P.
1 έτος πριν
Υπέροχη εξυπηρέτηση από τη Στέλλα στη ρεσεψιόν και το Γιώργο στην πανοραμική ! Με χαμόγελο , ευγένεια και γρήγορη εξυπηρέτηση!
Sofia T.
1 έτος πριν
Πολύ καλή εμπειρία . ο κύριος Γιώργος ήταν εξαιρετικός και σωστός επαγγελματίας. Από την αρχή της εξέτασης ήταν πολύ κατατοπιστικός με το τι έπρεπε να κάνω και με έκανε να νιώσω αρκετά άνετα .
Ιωάννης Κ.
1 έτος πριν
Annet B.
1 έτος πριν
Sophie B
1 έτος πριν
Ierapetritis D.
1 έτος πριν
Εξαιρετική εξυπηρέτηση!
Roula M.
1 έτος πριν
Πολύ καλά και ευγενικά παιδιά με εμπειρία τοὺς ευχαριστώ
T0ni4
1 έτος πριν
Πολύ καλοί κ πολύ γρήγοροι!
Nikolaos P.
1 έτος πριν
Τέλειος!
Μαρια Μ.
1 έτος πριν
Η εμπειρία μου στο συγκεκριμένο κέντρο είναι η καλύτερη. Το προσωπικό, τόσο οι κυρίες όσο και οι κύριοι είναι εξαιρετικό.
Αθηνά Π.
1 έτος πριν
Άψογοι σε όλα. Με εξυπηρέτησαν χωρίς ραντεβού κ τελείωσα άμεσα κ χωρίς καθυστερήσεις. Οι κοπέλες όλες που με εξυπηρέτησαν ευγενέστατες και γνώστριες του αντικειμένου τους. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ
Stella P.
1 έτος πριν
Maria P.
1 έτος πριν
Ολοι οι υπαλληλοι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ !! Ολες οι κοπελες στην υποδοχη κι ο Γιωργος που εκανε την ακτινογραφία πολυ επαγγελματιας κι ευγενικος !! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!
Sarah G F
1 έτος πριν
άριστη εξυπηρέτηση
Εξαιρετική επικοινωνία και εξήγηση για το τι υπηρεσία θα κάνουν και τους λόγους.
Επαγγελματίας, υπομονετικός και καθησυχαστικός!
Εξαιρετική επικοινωνία και εξήγηση για το τι υπηρεσία θα κάνουν και τους λόγους.
Επαγγελματίας, υπομονετικός και καθησυχαστικός!
sofia
1 έτος πριν
Super ομαδα!
ALEXANDROS C.
1 έτος πριν
Κατά την επίσκεψή μου για πανοραμική 20/02/2025 τα κορίτσια στη γραμματεία ήταν εξαιρετικά, πρόσχαρα και χαμογελαστα.
Ο τεχνολόγος που μου έκανε την εξέταση ήταν επεξηγηματικός, και πολυ εμπειρος.
Ο τεχνολόγος που μου έκανε την εξέταση ήταν επεξηγηματικός, και πολυ εμπειρος.
Vassilis K.
1 έτος πριν
Maria K.
1 έτος πριν
Καταπληκτικοί άνθρωποι,πολύ βοηθητικοί και επαγγελματίες στη δουλειά τους.
Joanna K.
1 έτος πριν
Τέλεια….
Angelina S
1 έτος πριν
Jenny M.
1 έτος πριν
Aggeliki G.
1 έτος πριν
Άψογη εξυπηρέτηση τέλειο προσωπικό!!!
Katerina M.
1 έτος πριν
Αψογη και φιλικη εξυπηρετηση
Dasha D.
1 έτος πριν
Πολύ ωραίο και ήρεμο μέρος, ο γιατρός ήταν απίστευτος, ευχαριστώ
Lina F.
1 έτος πριν
Janice G.
1 έτος πριν
Maggy S.
1 έτος πριν
Ο Γιώργος ο οδοντίατρος και η Στέλλα στην υποδοχή πολυ εξυπηρετικοί . Το προτείνω ❤️
Τζενη Λ.
1 έτος πριν
Όλο το προσωπικό ευγενέστατο και πολύ εξυπηρετικό!
Maria N.
1 έτος πριν
Tania G
1 έτος πριν
Gaia R.
1 έτος πριν
Lilia Syomina L.
1 έτος πριν
Πολύ φιλικό και αποτελεσματικό μέρος!
Έκανα μια πανοραμική για μένα και τον επτάχρονο γιο μου. Όλα πήγαν πολύ καλά.
Έκανα μια πανοραμική για μένα και τον επτάχρονο γιο μου. Όλα πήγαν πολύ καλά.
vasiliki P.
1 έτος πριν
Πολυ καλή εξυπηρέτηση!! Ευγενέστατο προσωπικό!!
Andreas P.
1 έτος πριν
Enrikos G.
1 έτος πριν
Gerasimos Z.
1 έτος πριν
Όπως πάντα όλα ήταν ΑΨΟΓΑ!!
Χρόνια Πολλά σε όλους σας!!
Χρόνια Πολλά σε όλους σας!!
Χριστίνα Δ.
1 έτος πριν
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, επαγγελματισμός και πολύ φιλικό κλίμα!
kara V.
1 έτος πριν
Πολυ καλη εξυπηρέτηση .ο Γιώργος και ο Γιώργος πολύ προσεκτικοί και λεπτομερείς .. Η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά .
Nikolaos
1 έτος πριν
Εξαιρετικό, ευγενικο και γρήγορο προσωπικό! Άριστες εξετάσεις!
Dimitris A.
1 έτος πριν
Πολύ εξυπηρετικοί και γρήγορη διαδικασία. Πολύ καλό προσωπικό και ευγενικό. Προτεινόμενο για όλες τις διαδικασίες.
Jane C.
1 έτος πριν
Είχα την ευκαιρία να έχω μια τόσο υπέροχη εμπειρία με αυτή την εγκατάσταση και το καταπληκτικό προσωπικό της. Η ομάδα ήταν απίστευτα επαγγελματική και ο χώρος και η κορυφαία τεχνολογία με εντυπωσίασαν πολύ. Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα τη συγκεκριμένη τοποθεσία. Πολύ ευγνώμων 🙏
Giwta A.
2 έτη πριν
Kim K.
2 έτη πριν
SOPHIA S.
2 έτη πριν
Ευγενικοί με υπομονή….Άριστα όλα!
ΚΑΝΕΛΛΙΩ Λ.
2 έτη πριν
Όμορφος χώρος και τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα.Πολύ ευγενικό προσωπικό , η εξυπηρέτηση άψογη και χωρίς καθυστέρηση.Μπράβο σας!!!!
Nikos
2 έτη πριν
Κατά την επίσκεψή μου 22/11/24 και ώρα 19:38, όταν πήγα να πληρώσω, οι δύο κοπέλες που είναι στη γραμματεία, η αδύνατη κοντή μελαχρινή με τα γυαλιά και η εύσωμη ξανθιά, κοιτάζονταν μεταξύ τους και γελούσαν παρουσία του πελάτη.
Ελπίζω ότι θα έχετε κάμερες γιατί άλλο είναι να βλέπεις ένα γεγονός και άλλο είναι να στο περιγράφουν.Αυτό μου έκανε κακή εντύπωση.
Είναι αλήθεια ότι έξω η κοινωνία είναι κάπως αναστατωμένη λόγω του ότι οι εργαζόμενοι έχουνε φορτωθεί 10-15 χρόνια μέχρι να πάρουν σύνταξη, τα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ είναι πανάκριβα κι οι μισθοί είναι συγκεκριμένοι.
Αυτό όμως δεν επιτρέπει στους υπαλλήλους να βγάζουν κακίες για τη μαύρη μοίρα που τους έλαχε.
Ελπίζω ότι θα έχετε κάμερες γιατί άλλο είναι να βλέπεις ένα γεγονός και άλλο είναι να στο περιγράφουν.Αυτό μου έκανε κακή εντύπωση.
Είναι αλήθεια ότι έξω η κοινωνία είναι κάπως αναστατωμένη λόγω του ότι οι εργαζόμενοι έχουνε φορτωθεί 10-15 χρόνια μέχρι να πάρουν σύνταξη, τα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ είναι πανάκριβα κι οι μισθοί είναι συγκεκριμένοι.
Αυτό όμως δεν επιτρέπει στους υπαλλήλους να βγάζουν κακίες για τη μαύρη μοίρα που τους έλαχε.
Γιώτα
2 έτη πριν
Η εξυπηρέτηση όλου του προσωπικού ήταν άκρως επαγγελματική και ευγενική !
Πραγματικά τους αξίζουν συγχαρητήρια γιατί σπανίζει στις ημέρες μας!
Πραγματικά τους αξίζουν συγχαρητήρια γιατί σπανίζει στις ημέρες μας!
Sofiana A.
2 έτη πριν
φωτης Τ.
2 έτη πριν
Evita K.
2 έτη πριν
Βάλια Κ.
2 έτη πριν
Δημήτριος Α.
2 έτη πριν
Άριστο προσωπικό, εξαιρετικοί επαγγελματίες!
Mike Z.
2 έτη πριν
Μεγάλη εμπειρία, πολύ φιλική και άκρως επαγγελματική!
Μαριεύη Κ.
2 έτη πριν
Εξαιρετική και άμεση εξυπηρέτηση!
Ioanna G.
2 έτη πριν
Elena T.
2 έτη πριν
eva G.
2 έτη πριν
Olga E.
2 έτη πριν
Καταπληκτικη εξυπηρετηση και πολυ προσεκτικη!!
Music V.
2 έτη πριν
Μη μιλώντας άπταιστα ελληνικά, σκέφτηκα ότι η επικοινωνία μπορεί να είναι ένα πρόβλημα. Ωστόσο, όλοι οι γιατροί ήταν εξαιρετικά εξυπηρετικοί, επαγγελματίες και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με την επικοινωνία. Μόλις έφυγα από το γραφείο πριν από πέντε λεπτά και έχω ήδη λάβει το email με όλα τα απαραίτητα συνημμένα. Συνιστάται ανεπιφύλακτα!
Αψογη
ομαδα !
ομαδα !
Eleftheria Z.
2 έτη πριν
Eva T.
2 έτη πριν
Hlianna P.
2 έτη πριν
Πεντακάθαρος χώρος!!! Πολύ ευγενικό προσωπικό και άριστοι επαγγελματίες!!
Vasilis K.
2 έτη πριν
Άψογοι και εξυπηρετικότατο προσωπικό!!
Nadia T.
2 έτη πριν
Πολύ καθαρός χώρος.
Ευγενικό προσωπικό, άψογοι επαγγελματίες.
Ευγενικό προσωπικό, άψογοι επαγγελματίες.
Giota B.
2 έτη πριν
Shaya H.
2 έτη πριν
Άψογη εξυπηρέτηση
Panos P.
2 έτη πριν
Andrew B.
2 έτη πριν
Μεγάλος
Tina Z.
2 έτη πριν
cosmoscy C.
2 έτη πριν
Πολύ ευγενικό προσωπικό. Χωρίς καθυστέρηση με σαφείς και κατανοητές οδηγίες. Έκανα αξονική γναθου. Μπράβο στις κυρίες και κυρίους. Αριστα
Sofia P.
2 έτη πριν
Ευγενέστατοι ,πολύ εξυπηρετικοί και απίστευτα μοντέρνα μηχανήματα!
Natalia M.
2 έτη πριν
Γιάννης Μ.
2 έτη πριν
Lola V.
2 έτη πριν
Επισκέφθηκα πρόσφατα το ιατρείο της Γλυφάδας για να κάνω dental scan κάτω γνάθου,και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη! Είναι σοβαροί επαγγελματίες! Και πολύ φιλικοί! Η εξέταση έγινε πολύ γρήγορα! Με τελευταίου τύπου μηχάνημα! 🥰
Crafts By S.
2 έτη πριν
konstantinos P.
2 έτη πριν
Poly K.
2 έτη πριν
Καταπληκτικοι
Ειρήνη Π.
2 έτη πριν
Ευγενέστερο προσωπικό, άψογη εξυπηρέτηση!!
DJ N.
2 έτη πριν
Επισκέπτομαι την κλινική για ακτινογραφίες, και το προσωπικό ήταν τόσο εξυπηρετικό και πολύ ευχάριστο, με έκανε να νιώσω ευπρόσδεκτος και άνετος με το να το εκτιμήσω, έχω συστήσει σε όλους όσους έχουν ανάγκη με υπηρεσίες.
Stratos I.
2 έτη πριν
Άμεση εξυπηρέτηση ,ευγενικό προσωπικό !!
Anastasia F.
2 έτη πριν
Πολύ ευγενικοί και άψογοι επαγγελματίες!!!Άμεση ανταπόκριση σε κάτι που χρειάστηκα!!
marina T.
2 έτη πριν
Δεν υπάρχουν λόγια! Συνεχίστε έτσι?
Kaniouras A.
2 έτη πριν
Αν η ευγένεια και η εξυπηρέτηση είχε όνομα θα ήταν το προσωπικό του ακτινοδιαγνωστικού σας. Ευχαριστώ.
Γιαννης Ε.
2 έτη πριν
Ειρήνη Κ.
2 έτη πριν
Άμεση εξυπηρέτηση, Εξαιρετική η ακτινολόγος και πεντακάθαρο περιβάλλον.👏🏻👏🏻
Athina N.
2 έτη πριν
Η εξυπηρέτηση είναι τρομερή και όλα τα κορίτσια καταπληκτικά. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Κωνσταντινα Μ.
2 έτη πριν
Πολύ επαγγελματίες
Chrysa V.
2 έτη πριν
Άρτια καταρτισμένο προσωπικό και σημασία στη λεπτομέρεια
Penny B.
2 έτη πριν
Nektarios S.
2 έτη πριν
Επαγγελματίες!
Eumorphia R.
2 έτη πριν
Η εξυπηρέτηση ήταν άψογη και επαγγελματική. Μάλιστα, μου έκαναν και μια επιπλέον ακτινογραφία για να βοηθήσουν τον οδοντίατρο μου, την οποία δεν μου χρέωσαν. Συνιστώ το κέντρο ανεπιφύλακτα.
Μάχη Δ.
2 έτη πριν
Ευγενικό προσωπικό, πεντακάθαρος, σύγχρονος χώρος, γρήγορα αποτελέσματα!
Maria M.
2 έτη πριν
Ευχαριστω πολυ
Anna S.
2 έτη πριν
Μαρίνα Μ.
2 έτη πριν
Evi K.
2 έτη πριν
Επαγγελματισμός, αξιοπιστία και ευγένεια. Συνίσταται!
Στέλλα Π.
2 έτη πριν
claire E.
2 έτη πριν
Όλα υπέροχα!!
Δέσποινα Κ.
2 έτη πριν
Πολύ ευγενικό προσωπικό ευχάριστο περιβάλλον !!! Και γρήγορη εξυπηρέτηση.
SPYROS S.
2 έτη πριν
Xristina K.
2 έτη πριν
Ευγενεστατοι οι ανθρωποι στην γραμματεια και πραγματικοι γνωστες οι ανθρωποι που διεξαγουν την εξεταση
Χρήστος Κ.
2 έτη πριν
Πήγα για μια πανοραμική με μικρό παιδάκι(φάσμα αυτισμού) που δεν καθόταν, την ηρέμησαν και κατάφεραν και έβγαλαν μια καθαρή πανοραμική. Μπράβο τους, επαγγελματίες.
Thanos Z.
2 έτη πριν
Η εκπληκτική εξυπηρέτηση δεν μοιάζει με καμία άλλη. Πολύ προσεκτικός και προσεκτικός στις ανάγκες σας. Ακόμη και χωρίς ραντεβού, μπόρεσαν να με βοηθήσουν αμέσως. Δεν περίμενα ούτε 5 λεπτά. Στη συνέχεια, μέσα σε 5 λεπτά από τη στιγμή που έγινε, μου έδωσαν πλήρεις ακτινογραφίες. Για να μην τα πολυλογώ, μπόρεσαν και ψηφιακά. Στείλε ένα αντίγραφο στον οδοντίατρό μου. Συνιστώ ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιείτε τα γραφεία τους όποτε χρειάζεστε
Aggeliki P.
2 έτη πριν
Εξαιρετική εμπειρία!Υπέροχο περιβάλλον και ευγενέστατο προσωπικό!Η παλιά μου μαθήτρια Άρτεμις συνεχίζει να με εκπλήσσει και πλέον διαπρέπει επιστημονικά.Συγχαρητήρια σε όλο το προσωπικό!!!
Erato P.
2 έτη πριν
Επισκέφθηκα το κέντρο και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη με την εμπειρία μου. Οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί ήταν εξαιρετικά φιλικοί και ευγενικοί. Από την πρώτη στιγμή που μπήκα, με υποδέχτηκαν με χαμόγελο και μου εξήγησαν με λεπτομέρεια τη διαδικασία. Το προσωπικό είναι πραγματικά επαγγελματίες και νοιάζονται για τους ασθενείς τους. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!
NATASSAGELL
2 έτη πριν
Εξαιρετικο το περιβάλλον η φιλοξενία, το αποτέλεσμα. Τα κορίτσια, η Χριστίνα και η Ντέπυ αξίζουν συγχαρητηρίων για τη ζεστασιά που εκπέμπουν τα λόγια τους για απομάκρυνση κάθε φόβου που ένοιωθα στην πανοραμική και την αξονική που έπρεπε να βγάλω. Τα καλύτερα εύχομαι για το κεντρο και το προσωπικό του!!
Logaras B.
2 έτη πριν
5 αστέρια για τα πάντα !! Για τον επαγγελματισμό, την τήρηση της ώρας του ραντεβού, την ευγένεια και την κατάρτιση του προσωπικού αλλά και την θερμή υποδοχή της μικρής μου Τιλης ! Σας ευχαριστούμε πολυ για όλα ❤️
Georgia X.
3 έτη πριν
Όλα τα κορίτσια ήταν καταπληκτικά, πολύ φιλικό περιβάλλον και εξυπηρέτηση!!!
* Φάγαμε και τους πρώτους κουραμπιέδες της χρονιάς!!
* Φάγαμε και τους πρώτους κουραμπιέδες της χρονιάς!!







